چگونه می توانم وارد پرتال کاربران شوم؟

اعضا > مرکز آموزش > پرتال کاربران > پرتال کاربران میزبان پایتخت > سوالات حساب کاربری > چگونه می توانم وارد پرتال کاربران شوم؟

 برای ورود به پرتال کاربران باید از قبل یک اکانت کاربری در قسمت "ثبت نام در پرتال کاربران میزبان پایتخت" ایجاد کرده باشید. پس از آن میتوانید به این صورت وارد پرتال کاربری شوید.

ابتدا در صفحه اصلی "سایت میزبان پایتخت", و در قسمت پایینی روی ورود به پرتال کلیک کنید.

login_to_portal_1

1.در صفحه جدیدی که باز می شود, در کادر اول, آدرس ایمیلی و در کادر دوم پسوردی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید و با کلیک روی وارد شوید ,وارد حساب کاربری خود شوید.

login_to_portal_2

2.دقت داشته باشید ,اگر تیک کنار مرا به خاطر بسپار را فعال کنید, آدرس ایمیل و پسورد شما ذخیره خواهد شد و دفعات بعد نیاز به وارد کردن دوباره آنها نخواهید داشت. اما اگر با کامپیوتر شخصی خود وارد سیستم نمی شوید,برای به خطر نیفتادن امنیت حساب کاربریتان این تیک را فعال ننمایید.

login_to_portal_3

3.اگر رمز عبور (پسورد) خود را فراموش کرده اید,می توانید با کلیک روی درخواست رمز عبور جدید, آن را بازیابی کنید.به این صورت که رمز عبور جدید پس از ارسال درخواست شما,به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد.

login_to_portal_4

4.حالت دیگری برای ورود به پرتال کاربران وجود دارد که در آن می توانید بدون وارد کردن نام کاربری و پسورد , و از طریق اکانت جی میلتان وارد پرتال کاربران شوید. برای این منظور ,روی 3>ورود از طریق اکلنت گوگل کلیک کنید.

login_to_portal_5

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
86 کاربر این را مفید یافتند 279 نظرات

در همین زمینه