سامانه پیامک - رابط کاربری

اعضا > مرکز آموزش > پرتال کاربران > پرتال کاربران میزبان پایتخت > سوالات بخش ابزار و امکانات > سامانه پیامک - رابط کاربری

با عضویت در میزبان پایتخت شما به صورت رایگان دسترسی به بخش سامانه پیامک پیدا می کنید. این سامانه برای ارسال پیامک تعبیه شده است که می توانید از آن به سادگی استفاده نمایید.

سامانه پیامک میزبان پایتخت همراه با یک شماره پیامک می باشد لذا شما نیازی به خرید شماره پیامک ندارد. عملیات ارسال پیامک به سادگی از طریق این سامانه با وارد کردن "شماره گیرنده" که معمولا به صورت 09121234567 می باشد و "متن پیامک" که متن مدنظر خودتان را نیز در آن بخش وارد می نمایید و در نهایت تنها کافیست نوع زبان پیامک را انتخاب نمایید و برروی گزینه "ارسال پیامک" کلیک کنید و در نهایت سیستم به صورت خودکار پیامک شما را به گیرنده مدنظرتان ارسال می نماید.

سامانه پیامک میزبان پایتخت بدون شارژ اولیه می باشد لذا در ابتدا می بایست از منوی سمت چپ سیستم اعتبار خریداری نمایید، برای این منظور تعداد پیامک های مدنظرتان را در مربوطه وارد نمایید و برروی گزینه خرید اعتبار کلیک نمایید، سپس شما به درگاه آنلاین بانکی متصل می گردید و پس از انجام تراکنش سامانه پیامک شما به صورت خودکار شارژ می گردد..

در سامانه پیامک شما کد َAPI در اختیار دارید که می توانید طبق آموزش بخش َAPI اقدام به ارسال پیامک از طریق API پیامک نمایید.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
0 کاربر این را مفید یافتند 1 نظرات

در همین زمینه